1998 - 2000 ředitel společnosti HOPI Logistic 2000 - 2010 ředitel Vydavatelství Promenáda v.o.s. 2010 - 2018 primátor statutárního města Karlovy Vary 2018 - 2020 personalista ve společnosti Hofírek Consulting 2020 - dosud hejtman Karlovarského kraje
1990 - 1997 VŠE Praha, Podniková ekonomika a mangement, Psychologier a sociologie v řízení firmy, titul Ing. 1992 - 1993 studiní pobyt v USA, San Francisco Bay Area, Foothill College, English, Economics, Small Business Management, Business Administration 1995 - 1996 studijní pobyt v Austrálii, Sydney, Australian Pacific College, Business Administration
2006 spoluzakladatel Karlovarské občanské alternativy (KOA) 2006 - dosud zastupitel města Karlovy Vary 2010 - 2018 primátor statutárního města Karlovy Vary 2012 - dosud zastupitel Karlovarského kraje 2020 - dosud hejtman Karlovarského kraje
Úspěšná realizace a čerpání EU fondů Integrovaného plánu rozvoje města Karlovy Vary Schválení prvního novodobého Statutu lázeňského místa Vládou ČR pro Karlovy Vary Úspěšné vedení nominace a jejího zapsání na Seznam UNESCO 11 evropských lázeňských měst, včetně Karlových Varů, Mariánských a Františkových lázní
Oblastem legislativy, které náš region nejvíce trápí - narovnání podmínek mezi fakultními a krajskými/okresními/městskými nemocnicemi, nyní započatá tvorba zákona o cestovním ruchu a zákona o veřejných kulturních institucích, legislativa týkající se budoucího čerpání evropské podpory, zejména ve vztahu ke zjednodušení, rychlosti a tedy efektivitě celého procesu.
prodloužit horizont útlumu těžby
Jsem přesvědčen, že pokračující pomoc nejen ČR, ale koordinovaně celé EU a NATO je jedinou cestou, jak zastavit imperiální rozpínavost Ruska a zachovat suverenitu a integritu nejen Ukrajiny, ale možná v budoucnu i dalších částí tehdejšího Sovětského svazu, případně i zemí bývalého východního bloku, včetně naší země.
Přímá podpora státu občanům inflaci nezbrzdí, naopak.
Ale za přesně definovaných podmínek zamezujících zneužití takové pomoci.
Dlouhodobě mnoho vlád zanedbává toto těžbou postižené území. Na rozdíl třeba od Německa, které pro tyto postižené regiony k evropské podpoře významně přidává i podporu národní.
Podmínečně ANO. Stát by na tuto otázku měl reagovat podle vývoje situace (trh/dostupnost energií, situace v konfliktu s Ruskem) případným prodloužením horizontu útlumu těžby.